چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

خرید داکت اسپلیت 02177164925

  • استان : تهران
  • آدرس : تهران نو- فلکه لوزی – خیابان باستانی – بین 11/31 و 11/32 – پلاک 26
  • وضعیت :
توضیحات آکهی
داکت اسپلیت نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته می باشد که این روزها بطور چشمگیری در حال پیشرفت است. این سیستم تهویه مطبوع به دلیل داشتن قابلیت های بسیاری که دارد توانسته با سرعت زیادی در میان کاربران رواج یابد.
داکت اسپلیت ها عموما در محیط های بزرگ مانند ادارات و فروشگاه ها کاربرد دارد. به این ترتیب قادر است دمای تمام اتاق های یک مجموعه را در حالت یکسان گرم یا سرد بالانس نماید. لازم به ذکر است از داکت اسپلیت ها با ظرفیت پایین تر در خانه های و مکان های کوچک هم می توان استفاه کرد.
در فروشگاه بادبزن انواع برندهای مطرح داکت اسپلیت از جمله گری، گرین، دایکین، ال جی و اجنرال به فروش می رسد. فروشگاه بادبزن در خدمت مشتریان تهرانی و متقاضی خرید داکت اسپلیت می باشد.
4. فروش کولر گازی در فروشگاه بادبزن
با گرم شدن هوا نیاز به وسایل سرمایشی مناسب بسیار احساس می شود. دو نوع سیستم سرمایشی مطرح و پرکاربرد در ایران کولر گازی و کولر آبی می باشد. با توجه به کاهش منابع آبی این روزها توجه بسیار از افراد و بخصوص مراکز بزرگ به کولرهای گازی جذب شده است.
اگر قصد خرید کولر گازی دارید با توجه به این که کولرهای گازی تقلبی بسیاری روانه بازار شده به شما توصیه می کنیم از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید نمایید.
فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن نمایندگی رسمی در زمینه فروش کولر گازی، نصب، ارائه خدمات پس از فروش، سرویس و تعمیر کولر گازی با سال ها تجربه در خدمت همشهریان تهرانی می باشد. تمامی برندهای مطرح کولر گازی از جمله ال جی، اجنرال، میتسوبیشی، گری، دایکین، گرین، توشیبا، هیتاچی و ... در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن با قیمت اتحادیه به فروش می رسد. با اطمینان از ما خرید کنید.
  • تلفن : 09124274886
  • ایمیل : badbezanco@gmail.com
  • وب سایت : https://badbezan.com/
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام