چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری

  • استان : تهران
  • آدرس : یوسف آباد
  • وضعیت :
توضیحات آکهی
هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری
موضوعات و محتوای دوره :
تعاریف و اصطلاحات استاندارد شکایت مشتری
شناخت و تحلیل انواع شکایات
دسته بندی مشتریان شاکی
شناخت انتظارات تشریحی و تلویحی مشتریان
آشنایی با الزامات استاندارد ISO10002
فرآیند اخذ نظرات و شکایات مشتری
بررسی و رسیدگی به شکایات
مراحل رسیدگی
علت یابی و اصلاح
تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806- 88632683
  • تلفن : 09122866327
  • ایمیل : opr4.shaygan@gmail.com
  • وب سایت : www.shaygangroup.com
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام