چهارسوی تبلیغات
این برنامه را نصب کن !

آگهی 0 ستاره

کانکتور خورشیدی

  • استان : تهران
  • آدرس : لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تجاری تهران الکتریک طبقه اول واحد 232
  • وضعیت : نو
توضیحات آکهی
شرکت فنی و مهندسی اینورتر گروپ در سال 1388 به عنوان وارد کننده و تامین کننده تجهیزات خورشیدی و سیستم‌های خورشیدی در کشور ایران شناخته میشود. این شرکت در راستای تبعیت از روند پایدار و ارزشهای سازمانی خود، یعنی:

احترام به مشتری

حفظ و صیانت از پشتیبانی کالا

را در دستور کار خود قرار داده است. تمام محصولاتی که در اینورتر گروپ عرضه میگردند دارای بالاترین استاندارد و کیفیت میباشد. تهیه کالا با برترین کیفیت و از همه مهم تر ضمانت کالا و خدمات پس از فروش هدف اصلی این مجموعه میباشد.

کانکتور خورشیدی چیست؟

کانکتورMC4 (ام سی فور) یا کانکتور صفحه خورشیدی نوعی کابل برقی قابل حمل و مورد استفاده جهت سیستم خورشیدی می باشد. و جهت نصب پنل خورشیدی برای راحت کردن سیستم و موازی کردن صفحه خورشیدی و برای منظم تر و زیبا تر شدن یک پنل خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر ماژول های خورشیدی (فیش کانکتور خورشیدی) با توان بالا مجهز به کانکتور خورشیدی MC4 هستند . کانکتور ها در برابر آب و هوا مقاوم هستند و می توانند جهت نصب 1 عدد پنل خورشیدی به صورت سری موازی به یک دیگر متصل می شوند . فیش کانکتور خورشیدی ابزاری کاربردی هستند و مانع اتصال از بارندگی می شود و جهت ایمنی کار تضمین می شود که یک جفت نری و مادگی در کنارهم می باشد . کانکتورMC4 1 به 1 یا فیش کانکتور خورشیدی نوعی کابل برقی قابل حمل و مورد استفاده جهت سیستم خورشیدی و جهت نصب پنل خورشیدی برای راحت کردن سیستم و موازی کردن صفحه خورشیدی و برای منظم تر و زیبا تر شدن یک پنل خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

02133999115

02133999719

09395927370

 
  • تلفن : 02133999115
  • راهنمای خرید مطمئن
    قوانین درج آگهی

یادداشتهای کاربران
پیام :
شماره همراه:
کد امنیتی :
کد شناسایی
  1. پیام شما پس از تایید مدیر سیستم نمایش داده خواهد شد .
  2. مسئولیت و عواقب قانونی پیام منتشر شده بر عهده کاربر می باشد .
نمایش آگهی های مشابه

ورود

ثبت نام